Gruppadministratörer

Inga administratörer

Webbplatsen

Offentlig grupp aktiv för 1 dag, 11 timmar sedan

Diskussioner om denna webbplats. Rapportera fel, föreslå förändringar.

Kontakt med tröjbutiken (11 inlägg)

← Gruppforum   Katalog för Gruppforum

Jag har försökt få kontakt med de som har hand om tröjorna sedan i april men har inte fått svar på några av mina mail. Hur är det med er andra, har ni fått kontakt?

• Avatarbild halsstarrig sade för 3 år sedan:

… och jag som tyckte att två veckor var länge att vänta på svar, hm nja, då kan jag nästan sluta hoppas om du försökt så länge. Jag undrar om någonting hänt? Jag som så gärna vill ha ett linne till Stockholms halvmara*

• Avatarbild mattias sade för 3 år sedan:

Jag har hört fler som har problem att få kontakt. Kanske borde kontakta någon annan i styrelsen och kolla om de vet om det hänt något.

• Avatarbild diminuendo sade för 3 år sedan:

Jag mailade tröjansvarig i slutet av april (29:e), fick svar, beställde, och fick leveransen inom en vecka.

Se detta: http://se.veganrunners.org/members/elias/activity/2610

• Avatarbild alva sade för 3 år sedan:

Jag mejlade Simon för länge sedan med en fråga om ifall han får tröjmejlen, eftersom jag fick en känsla av att det möjligen inte var så, men jag fick inget svar.

Elias, det verkar som att mejlen om betalningar inte gått fram heller! Axel som reggar medlemmarna hörde av sig om det och det är flera personer (inklusive mig själv) som inte fick sina medlemskap förlängda efter att betalning skett.

Jag har inte ändrat lösenordet iaf, utan det är samma som förut. Konstigt.

Elias, måste passa på att fråga: Är det du som fixar med uppdatering av klubbrekorden?

Som jag skrev är det både info- och trojor-adresserna som inte fungerade mellan maj och tills igår. Förmodligen betyder det också att mejl om betalningar inte har gått fram. Men de borde ha gått fram nu.

Ja, jag har fått några mejl om uppdatering av klubbrekorden och ska fixa det…

• Avatarbild axel sade för 3 år sedan:

Alva, jag förlängde ditt medlemskap den 5 aug, har du fortfarande inte fått något besked om det? I en annan tråd är det en medlem som betalt via paypal och finns registrerad sen det datumet som saknar välkomstmail. Jag har försökt att gå igenom inbetalningarna samt medlemslistan regelbundet under sommaren för att ligga i fas. Hade dock tre-fyra veckor i somras när jag inte hade ngn internetuppkoppling varpå det tog lite längre tid, bl a Alvas. Det finns dock fortfarande inbetalningar från personer som inte angett vilken medlem det rör, och rätt många som registrerar sig som medlem men inte betalar in ngn medlemsavgift.

Ett tips till er som kollar mejlen är att om ni misstänker att mejl inte tas emot, så kan ni gå in i Inställningar / Konton och import i Gmail och kolla om det står något felmeddelande.
    Och så är det förstås fritt fram att testa att skicka meddelanden till trojor@se.veganrunners.org eller info@se.veganrunners.org från en annan adress.

• Avatarbild alva sade för 3 år sedan:

Hej Axel! Jo, det tog ett par-tre veckor sen fick jag det förlängt! Om jag inte missminner mig betalade jag i mitten av juli. Men jag misstänkte att den som skötte de betalningarna inte fick mejl om det och jag skrev väl lite luddigt ovan. Alltså, jag har sett att jag HAR fått medlemskapet förlängt, men jag var en av dem som fick vänta lite på det och när det hände blev jag fundersam på vad som felade. Men det var ju semestertid också. Jag visste inte att det var du Axel som skötte det. Bra att jag vet nu då så jag vet vem som ska ha ev. mejl om det.

• Avatarbild sade för 2 år, 11 månader sedan:

Fick mitt linné dagen innan Malmö Halvmaraton. Jättefint linné! Enda negativa är väl storlekarna – för oss som gillar sött och är av naturen päronformade, så passar den väl upptill och nedtill, men gigantisk i mitten (har vanligtvis M, tvungen ta en L).

Vore trevligt om det gick att köpa kompletterande shorts, tights och överställ (vindjacka & byxor).