Gruppadministratörer

Inga administratörer

Löpning

Offentlig grupp aktiv för 2 dagar, 4 timmar sedan

Diskussioner allmänt om löpning som sport, utan anknytning till veganism.

Personbästa och andra prestationer. (4 inlägg)

← Gruppforum   Katalog för Gruppforum
  • Avatarbild trollskogen sade för 2 år, 1 månad sedan:

Här kan du skriva om ditt personbästa eller annan bedrift. Det är många som sätter klubbrekord och sådant nu så vill lyfta att typ 98% av oss i klubben gör inte det och vi kan skriva här när vi känner att vi presterat. :)

• Avatarbild trollskogen sade för 2 år, 1 månad sedan:

Klas Johansson har gjort det igen: Länkat artikel och ändrat i klubbrekord. :)
    http://www.friidrott.se/nyheter.aspx?id=18718

I helgen så sprang Jesper, Mattias, Jonathan och jag, Göteborg halvmarathon / marathon. Vi var tre som satte personbästa! Tillsammans blev det persförbättring med 24 min. Kul att vara ett gäng som springer samma lopp.

• Avatarbild klas sade för 2 år, 1 månad sedan:

Bra sprunget! Måste varit fint nere i slottskogen i höstsolen :)
    Håller med, det är kul om folk delar med sig av sina förbättringar eller andra prestationer. Det är ju också så att som vegan kan man överraskas av oväntade personbästa även i medelåldern när man trodde tiden för personbästa var förbi :) det kan ge ny inspiration.
    Vill också påminna att på strava.com finns en Vegan runners IK-club där det är lätt att följa varandra dagligen.

• Avatarbild axel sade för 2 år, 1 månad sedan:

Det jag kan tycka med Strava är att det inte bara är Vegan Runners IK medlemmar med i den gruppen. Eller har klubben en massa internationella medlemmar? En får sålla lite bland de som är medlemmar och de som är med i gruppen bara. Men det är helt klart peppande och se de andra medlemmarnas resultat och träning.
    Jag skulle tycka att det vore kul med en lista här med samtliga medlemmars resultat varje månad, inte bara de snabbaste. Vilka lopp har klubben representerats i, det är ju kanske inte alltid som en orkar skriva nånting efter varje lopp.