Gruppadministratörer

Inga administratörer

Löpning

Offentlig grupp aktiv för 1 vecka sedan

Diskussioner allmänt om löpning som sport, utan anknytning till veganism.

Nytt klubbrekord på halvmarathon (17 inlägg)

← Gruppforum   Katalog för Gruppforum
  • Avatarbild klas sade för 4 år, 1 månad sedan:

Vi kan ju se längre fram, 3:a är ju kanonbra! det är ju jättemånga lag med där ser jag.

• Avatarbild alva sade för 4 år, 1 månad sedan:

Ja, Bellmanstafetten är väl mitt tips också. Vore ju kanonkul om du kunde vara med, Klas. Vet inte om jag kan vara med själv. Du vet varför men grupperna (utom gruppen “Föreningen”) är inte privata så vemsomhelst kan läsa inläggen här så jag vill inte gå in på varför jag inte kan springa så mycket. (Tänk om alla grupper vore privata, hade varit kanon!)

Annars är jag själv rätt mycket för smålopp, som Valloxen runt i Knivsta, det brukar vara trevlig stämning och man har chans på pallplats som vanlig dödlig (i år kom jag trea i Valloxen runt). Kan tänka mig att Paradisloppet på Ingarö och Blidöloppet är väldigt trevliga att springa, men har inte sprungit loppen själv så jag vet inte. Roslagsnatta (i Norrtälje) är rätt okej förutom att det är irriterande att de luras om banlängden som alls inte är 5000m. Sen så tycker jag att Hälsoloppet i Huddinge var riktigt kul att springa men det går en kväll mitt i veckan så det kanske inte passar en umebo?