Gruppadministratörer

Inga administratörer

Löpning

Offentlig grupp aktiv för 1 vecka, 5 dagar sedan

Diskussioner allmänt om löpning som sport, utan anknytning till veganism.

Nytt klubbrekord på halvmarathon (17 inlägg)

← Gruppforum   Katalog för Gruppforum
  • Avatarbild sade för 2 år, 7 månader sedan:

Stort grattis till Klas Johansson som igår vann Vännäs Halvmarathon på fantastiska tiden 1:09:15 för Vegan Runners och därmed slog nytt klubbrekord med tio minuter! Superroligt tycker jag.

Officiella resultat finns på http://www.laget.se/Vannas/.

• Avatarbild alva sade för 2 år, 7 månader sedan:

Ja, fantastiskt kul! Stort grattis Klas!

• Avatarbild mattias sade för 2 år, 7 månader sedan:

Coolt, grattis Klas!

• Avatarbild klas sade för 2 år, 7 månader sedan:

hej hej, nu har jag lyckats logga in här, schysst, tack ska ni ha. ja det var pers rekord tom. med nästan 3min, så det måste ha att göra något med den där gröna tröjan ;)

• Avatarbild trollskogen sade för 2 år, 7 månader sedan:

Grymt Klas! Bra jobbat!

• Avatarbild davidlinnros sade för 2 år, 7 månader sedan:

Med den tiden hade Klas kommit på sjunde plats på SM idag (Kungsholmen Runt)!

Hej, tack för info. ;) kanske kommer ner till sthlm maraton istället om allt går bra.

Hör av dig om du vill ha langning på Stockholm marathon! Gel, en flaska sportdryck, jättemånga bananer osv :)

Ah det hade ju varit superbra, tack för erbjudandet :) Ska du springa? Jag är inte helt säker än om jag kommer ner än, beror lite på nästa veckorna.

Nä jag kommer garanterat inte stå på startlinjen, jag tycker det är kul med lite längre lopp ute i skogen men inte på asfalt. Jag har tänkt att jag ska langa till IF Linnéa som jag tränar med så jag kommer ändå vara ute på stan. Så det är bara att lägga en beställning om du ställer upp. :)

Tack låter ju grymt bra, jag hör av mig då. :)

• Avatarbild alva sade för 2 år, 6 månader sedan:

Klas, kollade efter ditt resultat, men du kom inte till start va?

• Avatarbild klas sade för 2 år, 6 månader sedan:

Stämmer bra :) , passade inte bra tillslut att åka ner denna helgen av olika skäl. Får bli en annan gång. Kanske finns något annat trevligt Stockholmslopp du vill tipsa om?

• Avatarbild sade för 2 år, 6 månader sedan:

De två senaste åren har Vegan Runners ställt upp på Bellmanstafetten i augusti (5x5km, http://bellmanstafetten.se), om du har vägarna förbi då får du gärna komma och toppa laget!

• Avatarbild mattias sade för 2 år, 6 månader sedan:

Bra tips Hakko! I år kommer jag dock inte kunna hålla i organisationen då jag är bortrest så någon får gärna ta tag i det om vi vill ha ett eller ett par lag i år också. Vore ju kul om vi hade några på prispallen för tredje året i rad!