Gruppadministratörer

Inga administratörer

Evenemang och aktiviteter

Offentlig grupp aktiv för 2 dagar, 4 timmar sedan

Här planerar vi evenemang och aktiviteter som deltagande i lopp, mässor m.m.

VegoVision i GÖTEBORG (6 inlägg)

← Gruppforum   Katalog för Gruppforum
  • Avatarbild trollskogen sade för 2 år, 2 månader sedan:

Hej! Jag tänker att det skulle vara sjukt kul att stå på vegomässan och promota oss lite. Att snacka löpning med massa veganer och peppa fler att bli medlemmar och hitta oss. Så jag slängde iväg ett mail till ansvarig

“Hej Tom!

Jag var faktiskt med i Vegan Runners IK där ett tag, löste medlemskap på någon vegomässa i Sthlm men det följdes aldrig upp riktigt för att förnya det medlemskapet. Springer mycket själv å brukar sätta milen under 40 nån gång i bland så är skaplig amatör.

Egentligen så är den här mässan för företag och främja handel i första hand, vi ser dock att de hade kunnat vart fett att ha med er. Det de handlar om lite för oss i sådana fall är lite grand hur er monter kommer se ut. Kommer
    det vara en ordentlig set-up med typ roll ups, tröjförsäljning och att ert bord ser maffigt ut? Om inte kan vi tänka oss att vi släpper på er gratis mot att ni lägger de 2000:- i anmälningsavgift på att de finns bra material och att montern
    ser bra ut. Ni kanske är skituppstyrda på det här planet redan, i sådana fall så är det ju win win.

Med vänliga hälsningar
    Claes Nordin”

Fler som är pepp på iden? Någon som vill sätta ihop en folder eller annat grymt material? Någon som vill stå med mig i montern är det bara jag som är pepp så är det ju inte värt. ;)

Sjukt pepp!

• Avatarbild trollskogen sade för 2 år, 2 månader sedan:

Styrelsen har fattat beslut om att lägga 2.500kr på denna mässa och att det ska gå till material vi får alltså vara med på mässan mot att vi har en snygg monter!!

Jonathan och jag har sagt att vi kan stå i montern och Jesper, Rickard och Kristoffer är intresserade. Det är de som jag har träffat hittills. Vi vill gärna vara flera! Helst någon tjej också. :) Mässan är 5-6 december. Boka in den häftigaste mässan i Väst Sverige om du inte vill stå i montern så kom gärna förbi och säg hej!

De som deltar i montern får mat och inträde betalt och träffa MASSA veganer. :)

• Avatarbild sade för 2 år, 1 månad sedan:

Vi har även blivit inbjudna till Vegomässan i Stockholm (Solnahallen) den 12 december och arrangören börjar bli lite otålig på svar från oss. Vill vi medverka och vem kan i så fall ta ansvar över detta? Vore superkul om vi syntes även där!

• Avatarbild klas sade för 2 år, 1 månad sedan:

Kul att ni engagerar er i Göteborg! Under vegovision i Umeå härom veckan kom faktiskt tom. en fram och frågade varför inte veganrunners har en monter ;) ni kan säkert locka många nya medlemmar.

• Avatarbild trollskogen sade för 2 år sedan:

Tack Klas. Det är på gång nu vi tänker att vi ska locka medlemmar med tröjor, pins, bröd, ev någon energibollar (ris eller dadlar), kanske någon bra löparbok och sedan några grymma veganlöpare som är världsbäst ich. Och så vi som står där och är ass snygga ;) Något som ni tänker på kan locka folk?

• Avatarbild trollskogen sade för 1 år, 11 månader sedan:

Tack till alla som bemannat montern, besökt oss och hjälpt till att fixa. Det var grymt roligt och många nya medlemmar!!