Gruppadministratörer

Inga administratörer

Evenemang och aktiviteter

Offentlig grupp aktiv för 1 vecka, 2 dagar sedan

Här planerar vi evenemang och aktiviteter som deltagande i lopp, mässor m.m.

Bellmanstafetten 2015 (24 inlägg)

← Gruppforum   Katalog för Gruppforum
  • Avatarbild davidlinnros sade för 3 år, 10 månader sedan:

Dags att tänka på Bellmanstafetten igen. Det har varit riktigt trevligt tidigare, och vi har en femteplats att försvara (förbättra?) från de två senaste åren. Då Mattias är bortrest får vi andra se till att det blir av. Anmäla ett (två, tre?) lag borde jag kunna klara av. Några hugade?

• Avatarbild davonium sade för 3 år, 10 månader sedan:

Jag är gärna med! Har dock legat lite lågt med löpningen i år eftersom jag konstant hade ont förra året, så jag är tveksam på ifall jag kan bidra i att försvara femteplatsen.

• Avatarbild sade för 3 år, 10 månader sedan:

Jag hänger också gärna på! Vi kanske kan ha ett mindre ambitiöst lag också ;-) tror inte jag är kapabel till mindre än 27-28 min för 5 km. Fler därute i den ligan?

• Avatarbild trollskogen sade för 3 år, 10 månader sedan:

Jag är gärna på men kan bara på lördagen….:)

• Avatarbild alva sade för 3 år, 9 månader sedan:

Jag vill vara med!

• Avatarbild pony sade för 3 år, 9 månader sedan:

Jag med!

• Avatarbild sade för 3 år, 9 månader sedan:

Hade gärna! Springer då Uggleloppet i Perstorp. =P

• Avatarbild trollskogen sade för 3 år, 9 månader sedan:

Hej hur ser det ut vilka ska springa? Vilka är inte med i ett lag mer än jag? Är det så att en kan bestämma vilken dag laget ska springa? Skulle vara awesome o hänga o springa o möta lite VR personer. :)

• Avatarbild pony sade för 3 år, 9 månader sedan:

Jag vill fortfarande springa och är inte med i något lag.

• Avatarbild davidlinnros sade för 3 år, 9 månader sedan:

Skicka pm till mig med uppskattad tid (5km) och preferens ang dag, så ska jag försöka dela in lagen. Men som jag förstått det måste inte lagen vara spikade i förväg. Vi satsar naturligtvis på att båda lagen tävlar samma dag.

• Avatarbild davidlinnros sade för 3 år, 8 månader sedan:

Det ser ut som att det bara blir ett lag:
    Jag
    David J/Davonium
    Pontus/Pony
    Alva
    Tom/Trollskogen

eller känner ni till fler som vill vara med?

• Avatarbild pony sade för 3 år, 8 månader sedan:

Ser bra ut! Vi springer på lördagen alltså?

• Avatarbild trollskogen sade för 3 år, 8 månader sedan:

Toppen! Det ser grymt ut. Jag är pepp! Då bokar jag biljetter tilll LÖRDAGEN så snart som möjligt, för att få ett okej pris. Är det någon som vill springa mer den helgen gå ut och käka innan eller efter. Häng vore trevligt! Jag kan tänka mig allt möjligt så säg till om fler är intresserade av att hänga, springa eller äta god veganmat!!

• Avatarbild davidlinnros sade för 3 år, 8 månader sedan:

Jo, vi brukar ju dra iväg och äta pizza eller dylikt efteråt. Får se om jag hinner det i år dock…

• Avatarbild alva sade för 3 år, 8 månader sedan:

Jag vill gärna äta något tillsammans. Och det vore skoj att springa nåt mer ihop under helgen, jag är på.